healthylifestyles.blogg.se

Beyonce + Veckans utmaning

Publicerad 2013-06-03 16:02:37 i Allmänt,

 
I onsdags var jag på Beyonce konserten, herregud säger jag bara! Den där kvinnan är helt otrolig, helt klart dne bästa konserten jag någonsin varit på. Går runt och lyssnar på hennes låtar hela tiden och får aldrig nog. Har varit lite of på bloggen, kan ha att göra med att förra veckan var sista ruschen i tvåan. Deadline var på fredag, så hade en hel del att göra. Men nu är jag fri och ledig, tar sommarlov nu på fredag. Pepp! 
 
Så lovar att det hädanefter ska bli massa roliga blogginlägg. 
 
 
Tänkte även köra IDA:S utmaning och vill gärna att ni läsare ska vara med! Om ni skulle vilja hänga med på denna utmaning så kan ni skicka en komentar, så fixar jag en länkning här på bloggen. Precis samma kör IDA på sin blogg. Är sjukt taggad att träna hårt nu, i och med att mitt gymkort snart går ut. Snyft! Efter det får jag träna hårt hemma i ställlet. Nu ska jag rusa ner till gymmet för att köttigt pass! 
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela