healthylifestyles.blogg.se

Back on track + veckans utmaning från Ida Wargs blogg

Publicerad 2013-04-15 10:08:00 i Allmänt,

 
 
Har varit riktigt usel på att skriva här. Vet egentligen inte varför, har haft mycket att göra bara. Men det ska bli bättring på det! I morse gjorde jag denna härliga frukost med havregrynsgröt, varma hallon, musli och laktorfri mjölk. Är nu inne på tredje veckan med laktosfritt och vet fortfarande inte om jag är allergisk. Så därför har vi bokat in en tid hos doktorn som ska ta blodprov och kolla. Det är bättre än att själv exprimentera. 
 
 
Har även börjat dricka kaffe på mornarna, hälsosamt eller inte så börjar jag i alla fall tycka om det! Men än så länge måste det vara mjölk och liiite socker i för att det ska gå ner.
 
 
Tänkte även starta denna måndag med en utmaning från IDA:s blogg med att göra wargens magträningsprogram. Magen är en väldigt viktig muskel, så därför ska man inte glömma att träna lilla magen. Så då vill jag utmana er läsare att joina denna underbara utmaning, jag utmanar er att utföra Wargens magträningsprogram LÄNK program minst fyra gånger denna vecka (precis som det står i wargens blogg) KOM IGEN! Nu kör vi!!
Är sjukt taggad på denna utmaning och tror jag ska börja med en egen utmaning varje vecka.
Vad sägs om det? 
 
Ha en underbar måndag fylld med hälosamma val och träning för att stärka ditt inre! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela