healthylifestyles.blogg.se

Dagens dansträning

Publicerad 2013-04-16 22:32:00 i Allmänt,

 
Idag blev det eget danspass på gymmet i ca: 1,5 timme. Försöker att åtminstonde dansa 1 gång i veckan med mig själv, haha. Nej men jag tycker det är enklare att ha en lokal för mig själv och köra eget schema med övningar som jag är van vid. Sedan dansar jag även med en grym danstränare en gång i veckan också.
 
Hittade en ny låt som jag blev sjukt sugen på att göra en koreografi till. Så började med några rörelser från denna video. Tyckte dansen var sjukt cool och lite utanför min comfortzon. Brukar annars mest dansa jazz men den här var lite mer åt Hip-hop hållet. Ska fortsätta leta inspiration och nöta med dansen. Vem vet kanske lägger upp en video när jag börjar bli bättre ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela