healthylifestyles.blogg.se

Halva veckan, hur har det gått?

Publicerad 2013-04-17 20:22:00 i Hälsa,

 
Morgonens frukost bestånde utav: Havregrynsgröt med varma hallon & blåbär. Till det drack jag grönt te och ett glas juice. Älskar att "fånga morgonstunden" och sitta framför en tidning (kalla mig gammal) haha eller någon bra TV: serie. Blir extra glad när solen lyser genom fönstret! Vädret har verkligen varit på topp idag, äntligen Vår!  
 
 
Föresten.. hur har det gått med IDA:s utmaning? Har ni gjort några magövningar ännu? 
Själv så ska jag vara helt ärlig att jag har inte hunnit (inte bra med ursäkter, fy Bodil! haha) nej men har faktiskt sjukt mycket att plugga för tillfället. Det är slutspurten på vårterminen, så jag har en del att ta tag i. Men nog om det och åter till träning. Tänkte göra ett speciellt inlägg med fokus på löpning, låter det intressant? 
 
Ni får hemskt gärna komma med förslag till inlägg! Tycker det är sjukt kul att hjälpa andra, så ge gärna tips eller ställ någon fråga så tar jag upp det i bloggen. 
 
Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-18 11:11:23

Här öser regnet ner!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela