healthylifestyles.blogg.se

Trött och energilös pågrund av skada

Publicerad 2013-04-24 19:42:27 i Allmänt,

 
 
Har som sagt fått en knäskada och var idag hos doktorn som hänvisade mig till röntgen. Ska få resultat i morgon men det är med störst sannorlikhet en inflamation/idrottsskada, så kommer få medicin i morgon och veta hur jag får göra med träning etc. Har bara känt mig trött och energilös hela dagen. Börjar känna mig nere för jag kan inte träna/dansa (det som jag älskar mest) Blir förmodligen inget vårruset för mig i år, om inte skadan läker fort. Hoppas verkligen det för vårruset är något jag verkligen såg fram emot. Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar löpträningen. 
 
 
Du som har friska ben och en kropp som orkar med att träna, ta vara på det och träna. Träna för att må bra men gör det med försiktighet så du inte råkar ut för träningsskada som jag. Din kropp kan göra fantastiska saker så utnytta det! När man får en skada blir det helt klart perspektiv. 

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-24 21:49:28

Vilken otur du har :/ Hoppas det går över så du kan vara med på vårruset, annars kanske du kan gå den? Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela