healthylifestyles.blogg.se

Underbar start på veckan!

Publicerad 2013-04-29 23:37:06 i Allmänt,

 
Började dagen med en fördrink bestående utav kokat vatten, citronsaft och havssalt. Smakar skit haha men är hur bra som helst för kroppen, brukar faktiskt känna mig pigg direkt. Sedan satt jag i solen och plugga en massa. Kan ju säga att det är sjukt mycket nu innan lovet. Kommer sitta nergrävd i böcker hela dagen i morgon.
 
Tog senare en lunch med mamma på en pizzeria. haha dont worry, vi beställde en varsinn räksallad. Dom har hur goda sallader som helst. 
 
 
Bestämde igår kväll att jag verkligen skulle ta en shoppingdag, dessutom var jag ledig hela dagen så det passade perfekt. Har märkt på sistonde hur uttröttade det är att springa i butiker, förut älskade jag att springa runt och shoppa, men i och med att jag började träna och dansa så hade jag hittat en ny kärlek och shopping är inte lika centralet längre. Däremot när jag väl shoppar försöker jag hitta allt som jag ska ha, så slipper jag springa runt och handla lite då och då. Kom hem med fyra kassar fyllda med massa fina vår/träningskläder. 
 På bilden var jag inne på Urban Outfitters och prova en helt magisk kjol, glömde dock bort att fota den. 
 
 
 
Fotade även lite till ett slutprojekt jag har i skolan. Vart inte helt nöjd med bilderna så ska åka in någon dag och bara fokusera på att fota. Det är ett annat fritsdsintresse jag har. 
 
 
Fick även ett trevligt jobberbjudande idag. Första gången någon faktiskt kommer fram och frågar specifikt, det gjorde mig riktigt glad. Så denna måndag har varit helt underbar och solen gör det bara ännu bättre. Avslutade min måndag med mitt favoritsnack genom alla tider, torkad annans & papaya. 
 
Fick även min medicin idag för knät, det blir inte bättre och går tillbaka ibland till svullet. Så nu hoppas jag att medicinen fungerar! Däremot måste jag hålla mig på en låg nivå när det gäller träning annars tar det längre tid för knät att bli friskt. 
 
Puss & kram på er fina! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela