healthylifestyles.blogg.se

Unna dig något!

Publicerad 2013-04-17 20:59:02 i Allmänt,

 
Halva veckan har som sagt gått. Så jag bestämde mig för att unna mig en magnum mini idag. Har cravat en magnum hela dagen så tvingade pappa att köpa hem, haha. Det är viktigt att unna sig ibland! Gör det när du presterat bra eller när du bara är sjukt sugen på någoting. Att utesluta onyttig mat helt är väldigt dumt, jag tror i alla fall kroppen mår bra av 80%-20% tänket. Då 80% av tiden är hälsosam kost och 20% är då man unnar sig något. Och se till att verkligen njuta när du unnar dig, man lär sig att uppskatta det mer då!
 
Kram! 

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-18 11:09:05

Håller med dig!!! Får inte jag se fram emot lördagarna och mina favvo chips så orkar jag verkligen inte vara nyttig på de andra dagarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela