healthylifestyles.blogg.se

Träningslåtar

Publicerad 2013-02-24 11:19:16 i

Har hittat den ultimata träningslåten, prova att söka på Niello-svett på spotify. Blir alltid grymt träningssugen när jag hör den!! Ett annat tips är SHM-greyhound, den låten får i alla fall mig att prestera 100grr bättre, passar perfekt för intervall löpning! Prova även (om du inte redan har) att göra en spotifylista och döp den till träningspepp, lägg till massa bra upptempolåtar som du tycker är bra. Då blir träningen automatiskt mycket roligare!

Är för tillfället påväg upp till fjällen för en veckas skidåkning & träning, därför kan jag inte lova lika mycket uppdatering, men vi får hoppas att stugan har internet för då lär jag hinna skriva tips och sånt! Ska göra mitt bästa, har ändå tillgång till bloggen genom mobilen.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela