healthylifestyles.blogg.se

Laxsalladen från heaven

Publicerad 2013-07-30 12:17:00 i Allmänt, Hälsa, Kost,

 
 
I skrivande stund sitter jag och käkar denna underbara laxsallad, för tillfälllet lever jag och min bror under samma tak utan föräldrar vilket leder till ett rätt tomt kylskåp med tvätt och diskhögar. Men kunde ändå sno ihop en sån här fin sallad! När vi ändå talar om självständhet fyllde jag 18 i lördags. Känns overkligt och befriande på samma gång. Han massa bloggmaterial som jag på ett eller annat sätt kommer lägga ut här på bloggen, men har för tillfället mycket att göra under dagarna. Så ska göra mitt bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela