healthylifestyles.blogg.se

Abs and ass + lunch med tjejerna + den spännande nyheten

Publicerad 2013-06-13 22:08:14 i Allmänt,

 
 
 
Kickstartade denna dag med att vara en timme för tidigt på gymmet, haha. Antingen var jag lite för peppad på ett abs and ass pass eller så var jag trött och förvirrad. Körde i alla fall mitt pass och det kändes i röva kan jag säga!  Har kört passet en gång förut och det var sjukt jobbigt, men denna gång gick det bättre! 
 
Tycker om abs and ass pass eftersom det blir som en PT timme där hon som kör passet bara matar på och petar på en lite extra. Annars när jag kör mina fria pass på gymmet blir det inte lika tufft. Då är det lättare att skippa ett reps eller flera. Jag tycker man får bättre kontakt med rumpa och mage på passen också. Det bränner verkligen, precis som det ska vara! 
 
 
 
 
Sedan var det dags för lunch med bästa brudarna hos Ida. Hon hade gått upp tidigt och lagat värsta måltiden och gjort det mysigt med ljus och allt, hur fint? Vi blev ju minst sagt riktigt bortskämda!
Riktigt fina vänner det där <3
 
 
Och nu till den spännande nyheten. "trumvirvel" haha. Nej men jag bokade (för fem minuter sen) flybiljetterna till Nice i Franrike. Jag ska dit i två veckor i början av augusti med Studin och lära mig franska. Egentligen är det helt sjukt och jag fattar inte att jag just bokat biljetter. Kommer bo tillsammans med flera andra i en delad lägenhet och kommer bara studera några timmar på dagen och sedan resten av tiden upptäcka, bada, shoppa och ha de underbart i Nice. 
 
Anledningen till att jag ville åka till just Nice var för att jag har alltid velat lära mig franska, vilket är precis det jag kommer få göra där nere. Sedan har Nice och franska rivieran alltid varit ett resemål som jag velat pricka av på min reselista. Jag börjar bli lite nervös eftersom jag ska flyga ner helt själv, men sen kommer jag nog känna mig trygg när jag väl kommer dit, förhoppningsvis! 
 
 
Så det var den spännande nyheten! Nu gäller det bara att lära sig språket lite grann (så jag åtminstonde fattar vad dom säger) och ska även läsa på vad man kan hitta på för skoj i staden. Ska bli riktigt kul. 
 
Puss & Kram! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela