healthylifestyles.blogg.se

Dubbelpass på en måndag

Publicerad 2013-06-03 18:22:39 i Allmänt,

 
Riktigt nöjd efter ett svetttig pass på gymmet. Var så himla taggad på att träna idag att jag körde ett kort pass innan lunch och sedan ett på eftermiddagen. Härligt härligt!
 
Innan lunch körde jag lite av veckans utmaning, 40 armhävningar och 80 "ass to grass". Det var sjukt varmt i morse så kan ju säga att svetten bara forsa.. har aldrig varit så skönt att ta en iskall dusch efter det.
På eftermiddagen körde jag 4,5 min planka med paus mellan varje minut, benpress 3x20, "axelpress" 4x20, diverse situps, rodd och avslutade 5 minuters intervall på löpband. 
 
 
Nu ska jag stoppa i mig massa protein och hoppas innerligt att vi har en avokado hemma, annars blir jag ledsen haha. Är helt besatt av avokado, finns det någonting bättre än en perfekt mogen avokado? Nej tror inte det. Hoppas ni har en fin måndag och vill gärna att ni deltar i utmaningen. Taggar vi inför sommaren med massa härlig träning! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela