healthylifestyles.blogg.se

Läget?

Publicerad 2013-06-28 19:19:22 i Allmänt,

 
Länge sen! Vad har hänt sen sist då? 
 
Jo jag har tagit tummen ur röven och gått till frissan, visat upp ttå bilder och låtit henne pensla på färg. Vart totalchockad när min spegelbild visade SVART när håret var urtvättat. Men färgen vart något ljusare när det torkade och den är betyligt finare i solljuset. Är dock inte helt nöjd eftersom jag tidigare var helt blond, dessutom är min hy, ögonbryn och ögonfranser väldigt ljusa. Blir en himla stor kontrast, så ska tillbaka om två veckor för att ljusa upp det en aning. 
 
 
Det var den här färgen jag ville ha! ...Men nog om hår och lite mer snack om träning och kost. Har nu levt en vecka utan gymkort och det har gått bra än så länge. Har tränat på baksidan hemma och det har funkat väldigt bra. Har ändrat kostvanor och äter numera MÅNGA gånger om dagen, men i rätt mängder. Förut satsade jag på de stora måltiderna som frukost, lunch och middag. Men insåg att mitt blodsocker hamnar för lågt om jag inte äter däremellan. Har redan märkt skillnad och orkar så himla mycket mer nu, känns underbart! 
 
 
Gav mig ut på en löprunda här om dagen och det var LYCKA rakt igenom att kunna springa nästan 4 km, men med lite stopp då och då för att inte överantränga knät. Alltså det går inte att beskriva hur skönt det var!! Dock springer jag som en snigel, haha. Men ser fram emot att öka farten vecka efter vecka. Det handlar om att lägga upp delmål, ingen ide att köra gärnet direkt efter en skada. 
 
 
I morgon kväll/ natt drar jag till Gotland i en vecka. Ska bli så himla skönt att komma iväg, ser fram emot sol, bad, chill och träning. För tillf'llet har jag nu jobbar två dagar i rad och ska även jobba i morgon innan vi far i väg. Hörs i morgon om inte senare. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela