healthylifestyles.blogg.se

Överbliven sallad

Publicerad 2013-06-17 14:25:37 i Allmänt,

 
Denna underbart goda sallad åt jag idag till lunch (Fördelen med att jobba inom resturangbranschen) Kycklingen var sjukt god och det vattnas i munnen bara av att se bilden, haha. 
 
 
 
Igår provade jag att träna ute på baksidan. Värmde upp genom att springa några varv runt huset och valde sedan fyra övningar från boken som jag körde 5x20.
 
Idag vaknande jag sent och har egentligen inte rört så mycket på mig än. Jo från soffan till solstolen, inte längre än så. Jobbade hela dagen igår från elva till stängning, så kan förklara varför jag inte orkar röra på mig. Men i kväll blir det gymmet för hela slanten, gymkortet går ut nu på lördag. Efter det kör jag ett uppehåll med träning på hemma/bortaplan. Kommer inte vara hemma så mycket efter juni. Så därför är det bättre att ta ett uppehåll. 
 
Önskar er en fin måndag så länge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela