healthylifestyles.blogg.se

Slö och trött + ingen träning idag

Publicerad 2013-06-10 18:58:58 i Allmänt, Hälsa,

 
Har inte mått så himla bra idag. Kroppen säger ifrån och jag orkar knappt röra en fena. Förmodligen är jag  sliten och utmattad efter den hetsiga helgen, men brukar känna mig sådär halvbra rätt ofta. Stress kanske? Men det är bra att jag har lov så jag kan vila ut ordentligt. Så då blir det ingen träning för mig idag, kanske kör lite Yoga om jag orkar.. 
 
 
Tog mig ner till centrum ändå av den kraft jag hade för att leta efter ett kosttillskott som hjälper mot slö/ trötthet, hittade dock det inte. Så ska fortätta leta i morgon. När jag var nere i centrum hittade jag även denna fina ring på H&M, men har problem med att komma ihåg vad märket står för. Är det hopp, karma, kärlek? kommer inte ihåg, haha.
Ni får mer än gärna hjälpa mig! Tyckte den var väldigt fin i alla fall. 
 
Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela