healthylifestyles.blogg.se

Angående min dåliga uppdatering

Publicerad 2013-03-15 19:37:35 i Allmänt,

 
Var ett tag sedan jag uppdaterade på bloggen och tänkte berätta varför. Jag kände för att ha en bloggfri/ facebbokfri vecka eftersom det tar väldigt mycket tid och jag behövde fokusera på mig själv (viktigt att göra det ibland) Det är ger en perspektiv, man slösar så jäkla mycket tid på onödiga saker och det var därför jag ville vara utan det en vecka. Prova en hel vecka utan sociala medier och gå ut och gör saker! Gör saker som du annars kanske aldrig gjort, då du kanske bara suttit framför datorn och läst bloggar i stället. Men sedan efter en vecka kan du gå tillbaka till det normala för att se skillnaden. Jag har i alla fall hunnit med en massor och det har varit både skönt men en aning uttråkande. 
 
Så till saken, är tillbaka nu igen och tänker fortsätta att tipsa/ skriva på träningsbloggen. Reser dock till Istanbul hela nästa vecka, men jag fixar tidsinställda inlägg som ni kan roa er med så länge. Tänkte tipsa om hälsosamma drycker i nästa inlägg. Stay tuned! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela