healthylifestyles.blogg.se

Back on track!

Publicerad 2013-03-04 19:36:37 i Allmänt,

 
 
Ursäkta den dåliga uppdateringen, men från och med idag ska jag blogga så mycket jag kan. Tog ledigt ett tag i och med att jag var bortrest och hade Sportlov. Hur var ert sportlov? (om ni nu haft det) Fylld med sport och träning hoppas jag, haha. Jag åkte skidor i fyra dagar, lyckades även klämma in en dag med dansträning och ben & rump styrketräning. Man blir galet trött och känner verkligen att man tränat av all skidåkning, hur härligt som helst! Provade dessutom en dag med snowboard, var länge sedan jag svettades så mycket. Ramlade en hel del också haha men det var sjukt kul, ska helt klart prova igen. Sähär underbart hade vi det: 
 
 
Idag inledde jag veckan med en timmes powerwalk och lite stretch. Det är så himla bra att ha sovmorgon på måndagar, då kan man passa på att träna. Ska även ta och köpa ett gymkort i veckan, blir galen av att inte kunna springa på löpband eller ha tillgång till maskiner och sånt. Att enbart träna hemma funkar inte så bra för mig, behöver komma i väg till en gym för att bli mer effektiv. 
 
 
Har även tagit an Idas vecko utmaning att göra 350 reps av denna magöving. Lär bli tufft, men fatta vilka snygga magmuskler som kommer börja titta fram efter det?! 
 
Nu taggar vi inför en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela