healthylifestyles.blogg.se

Hälsosamma drycker

Publicerad 2013-03-15 20:32:24 i Allmänt,

 
Fick ett tips om denna dryck av en vän för att tag sedan. Provade den med äpplen, päron & hallon idag och är helt förälskad! Den innehålller enbart fruktjuice som är direkt pressad av frukterna, den innehåller inga konstiga kemiska ämnen utan bara hälsosamm frukjuice. Jag trodde den skulle smaka surt då i och med att de flesta produkter tyvär gör det utan alla dåliga ämnen. Men det var verkligen tvärtom, hur söt & god som helst! Om jag känner mig själv tror jag detta kommer bli en ny frukostfavorit. Perfekt sätt att starta dagen på med massa bra vitaminer och antoxidanter. Finns på Ica för endast 19:- Spring & köp! 
 
 
En annan dryck som sägs vara väldigt hälsosam är kokosvatten. Jag provade denna för någon vecka sedan och hade väldigt svårt för smaken! Den smakade lite beskt, salt och konstigt tyckte jag. Däremot har jag hört många som älskat den, så jag tror det är väldigt individuellt. Den finns även som smaksatt med annans & guava eller mango och passionfrukt. Har inte provat dessa men tror jag skulle gilla dom smakerna mer. Drycken sägs innehålla viktiga mineraler & salter som återställer vätskebalansen bättre än vatten. Det kan vara värt att prova, det går även hur bra som helst att ha i en liten skvätt i sin smoothie om man inte skulle gilla drycken rakt av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela