healthylifestyles.blogg.se

Nyttigt och gott mellanmål + min helg

Publicerad 2013-05-05 23:25:42 i Allmänt, Hälsa, Kost, Träning,

 
Innehåller: Skrivad annanas & melon, 1 kravmärkt äpple, ca: 1 msk lätt vaniljyougurt och linfrön som strössel. 
 
Haft en bra helg? Själv har jag varit otroligt trött/ orkeslös hela helgen, men det stoppade inte mig från att fara runt på alla håll & kanter. Märkte att det inte var så bra, slutade med att jag sov halva dagen och låg helt utmattad på soffan. Gav mig ändå ut på 1 timmes PW för att suga åt mig den underbara värmen och få lite härlig frisk luft. Min termometer visade 21 grader idag, helt sjukt!  Nästa vecka blir kort skolvecka för mig, vilket betyder frihet och mer tid till sånt jag älskar. Så ska försöka blogga mycket mer.
 
 
Har inhandlat lite nya träningskläder. En sjukt fin löpjacka och ett grått träningslinne. Älskar färgen på jackan, den liksom lyser upp och passar perfekt när man vill ta en promenad/ löpträna på kvällen då syns man väldigt bra. Längtar tills jag får börja löpträna igen (har tjatat om det en hel del nu ja) blir lite smått otålig, så provade faktiskt att springa en kortare bit idag i samband med min PW. Kändes bra i kroppen men knät ville inte riktigt. Så får helt enkelt fortsätta vila och käka mina tabletter. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela