healthylifestyles.blogg.se

Tufft arm och benpass + underbar dag med släkting + vart är mänskligheten påväg?

Publicerad 2013-05-25 22:53:19 i Allmänt, Hälsa, Träning,

 
Haft en fin dag i underbara solen. Innan det tog jag en ben & arm pass på gymmet. Körde på ritkigt hårt, ända tills det värkte i benen. Sedan har jag och familjen firat min gammelfaster som fyller 80 år idag. Hon är hur pigg som helst för att vara 80 år. Hon orkar galet mycket för att vara 80 år och det är sjukt inspirerande! Så vi firade henne hela dagen, åt god mat ute i skärgården och överaskade henne. Underbar dag! 
 
 
Eftersom jag varit borta hela dagen fick jag reda på typ nyss att detta hänt där jag bor. Hur sjukt!? Jag tänker inte fördjupa mig så mycket i det eftersom min blogg inte är nishad åt det hållet. Men var tvungen att nämna det eftersom det svävar runt i hela Stockholm just nu. Börjar bli rätt trött på det här, vad händer med mänskligheten? Kan inte alla bara behandla varandra med respekt och lösa problemen på en politisk nivå som inte innebär att man bränner ner halva Stockholm?!
 
Make love not war! Dagens visdomsord, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela