healthylifestyles.blogg.se

Våren är äntligen här

Publicerad 2013-05-03 18:03:00 i Allmänt, Hälsa,

 
Fin vårbild från förra året. Visst är det härligt med vår? Älskar att vakna upp med solen genom fönstret nästan varje dag. Det bästa som finns enligt mig är att njuta av morgonstunden med en kopp kaffe i solen, åhhh då är jag i himelriket! Började denna fredag med att simma i en halvtimme, var sjukt jobbigt. Jag som annars inte simmar så ofta märkte verkligen hur anträngande det var. Däremot har jag intalat mig själv att prova på olika träningsformer för att variera lite. Det är ett stort tips om man vill få bra resultat i träningen. 
 
Måste springa till bussen nu. Ha en fin helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela