healthylifestyles.blogg.se

Avslappning

Publicerad 2013-11-01 21:01:38 i Allmänt, Hälsa, Träning,

Ready for spa time
Fina små korgar att bära sina saker i
Spirulina te (himmleskt gott) och gratis frukt 
Bad anläggningen 
Vadå perfekt bäddade sängar?! 
Morgonpigg Bodil utan smink klockan 7,00 
 
Vilken skön mini trip det blev. Vi käkade god mat, badade utomhus i hett vatten, bastade, käkade mängder av frukt, drack spirulinate (HÄR kan ni se hälsofördelar med spirulina samt vad det är för något) Vi gick upp klockan sju för att kolla in soluppgången (som vi inte såg) men vi badade helt ensamma utomhus i stället. Ingen sjuk jäkel är väl uppe 7 på morgonen frivilligt en fredag, haha. Men det var vi tydligen!
 
Efter det åt vi JORDENS bästa hotellfrukost. Allt var ekologiskt (nästan) och de hade massa special saker som vaniljgurt, gojibär, massa olika brödsorter, otroligt gott kaffe och massa mer. Var verkligen i himmelriket, älskar frukost! Sen var vi på en varsinn aromabehandling och en så kallad "klangresa". 
 
Väldigt kul att prova på, kändes som man var i Japan. Var dock sjukt besviken på servicen, svårt att få tag på personal, vi hade även svårt att hitta. Sen fick jag mest ont i nacken efter behandlingen. Själva upplevelsen var grym och frukosten var som sagt bra. Men skulle faktiskt inte rekomendera stället med tanke på servicen. Men ändå härligt att komma bort dock ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela