healthylifestyles.blogg.se

Good and bad news

Publicerad 2013-11-07 20:23:44 i Allmänt, Hälsa, Träning,

 
The good news: Har spenderat min eftermiddag på Allt för hälsan mässan främst för att samla inspiration till mitt UF. Men också för att det är sjukt kul (hälsonörden vi snackar om) Var en väldigt bra mässa och fick bra kontakter. Har bland annat två rådgivare till mitt företag vilket känns skönt. Som bilderna visar fick jag även hem massa härliga saker från Bodystore och tidningen Hälsa. Väldigt kul!
 
The bad news: Igår blev jag bestulen på min mobiltelefon. Gör mig oerhört arg, ledsen och besviken. Förstår inte att folk helhjärtat lägger ner sin tid på att stjäla andras värdesaker. Antingen har jag för god syn på mänskligheten, men jag tror verkligen inte att folk medvetet vill göra det. Tyldigen så är det så ja. Lesson learned!
Dessutom träffade jag på en väldigt otrevlig person på mässan. Han var med ren medvetenhet elak och sa i princip att jag var dum i huvudet. Med ingen typ av utbildning överhuvudtaget som borde komma över hormonfasen innan jag bestämmer mig för att skriva en bok. Har faktiskt aldrig känt mig så förnedrad! Riktigt obehaligt att träffa på en sådann person faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela