healthylifestyles.blogg.se

Inredning

Publicerad 2013-11-02 15:20:38 i Allmänt,

 
Fem saker som kommer stå i mitt nyrenoverade rum. Har spederat dagen på ikea för massa inköp. Sedan kommer jag inreda och köpa detaljer på Åhlens och Hemtex då jag vet hur själva rummet ser ut med möbler. Kommer så SÅ fint! Ser verkligen fram emot när allt är klart. 
 
Igårkväll var jag så full av energi från Spa dagen så jag körde ett stenhårt träningspass. Inget fredagsmys här inte utan fredagsFYS! Wow vilket pass, vart helt dödstrött efteråt. Nu värker det i både mage, rumpa och vader. Ska köra samma idag igen och hela veckan (fast lite lugnare den här gången) Passet jag pratar om kommer HÄR ifrån. Har kanske visat det förrut, men det är verkligen grymt! 
 
Happy saturday! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela