healthylifestyles.blogg.se

Lär känna mig lite mer

Publicerad 2013-11-09 17:17:00 i Allmänt, Egoboost,

Ålder: 18 och 3 månader ungefär 

Vad gör du: Kom precis hem från Täby. Sitter i sängen och samlar kraft för att börja på min bok. 

Vad längtar du till: Först och främst tills jag får en mobil. Större saker jag längtar till är studenten och livet efter gymnasiet. 

Vad har du på dig: Gröna byxor från H&M med guldkejor och ett svart linne från H&M. 

Favoritöl: Pripps blå, haha nej men har ingen direkt favorit. Avstår helst från öl. 

Vad blir du glad av: Vänner som sprider glädje, när det går bra, att vara ledig, träning, hälsosam mat, choklad osv. 

Vad dansar du till: ALLT, nej men tycker mest om R&B och House. När jag dansar feminine vibe är det mest Beyonce och lite mer "sexiga låtar" 

Hur svarar du i telefonen: Hallå.. haha så hemskt otrevligt egentligen. Ibland svarar jag "Hej det är Bodil" men det är bara när jag inte känner igen nummret. 

Mycket pengar har du i plånboken just nu: 300:- ungefär. Brukar inte ha mycket kontanter. 

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, Coop eller Hemköp favoriten. Handlar inte mat själv så ofta. 

Vilken var den senaste filmen du såg? Oj kommer inte ihåg. Kollar inte så mycket på film faktiskt. 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Boka en resa, helt klart! Till något fint ställe och leva livet någon månad eller så. Sedan köpa en ny mobil såklart....

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Allt som är populärt på radion och spotify just nu. Har inget specifikt band jag gillar. Lyssnar på så mycket musik. 

När var senast någon stötte på dig? Onsdags 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hoppas inte, men det gör folk förmodligen. Behöver inte alltid vara negativt :)

Hur många syskon har du? En bror

Är du blyg inför det motsatta könet? Ja det skulle jag säga, speciellt om det är någon snygg. Men inte alltid bara ibland! 

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen haha, som sagt är jag ingen filmfantast. 

Pratar du några andra språk? Engelska Me love! Pratar även lite italienska och kan några fraser på franska och spanska. 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JAG VILL HA EN TATUERING! Har länge funderat på att skaffa en och så fort jag har ett jobb och fått ihop mer pengar ska jag skaffa en. 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja det tycker jag, kanske låter väldigt traditionellt men det  tycker helt klart det.  

Gillar du att flyga? Ingen super fan av det, är lite flygrädd men det brukar oftast gå bra. 

När sov du senast på golvet? Sover alltid i sängen. 

Gillar du din boende-situation? Halvt, helst velat bo centralare till Stockholm och min skola. Vill gärna ha något eget också, men trivs ändå i mitt nyrenoverade rum här hemma :) 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 9-10 men det brukar bli 7-8. Tycker om att sova, men är alltid igång tidigt på morgonen så blir lite olika. 

Vilken är din favoritfrukt? Oj svårt ju. Måste säga hallon, banan och mango. Måste alltid ha bananer hemma och frysta hallon. 

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 :)

Tror du på liv på andra planeter? Vet ej, mycket möjligt. 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA, funderade på antingen fallskärm eller tatuering innan studenten. Lutar mot tatuering. 

Tycker du om att krama folk? Det är väldigt gosigt :) så JA!

Skulle du säga att du är trendig? Lägger mycket tid och intresse på mode och trender så jag hoppas att jag uppfattas som det. 

Pussade dig senast? Vem? Tänker jag inte nämna. När? Onsdags. 

Gråtit en hel natt: Aldrig

Druckit så du spytt: Aldrig. 

Du gör med 100 upphittade kronor: Skulle nog tragiskt nog ta dom själv eller först kolla runtikring om det var någon som nyligen tappat den. 

När grät du senast: Igår (över min saknande mobil och annat) 

Natt eller dag? Både och. Älskar fartfyllda dagar men tycker också om mystiska nätter. 

Kaffe eller te? Både och här med, men är nog mer kaffemänniska. Utan kaffet på morgonen känns det tomt resten av dagen. 

Är du svartsjuk? Ibland

 

Frågor tagna från DENNA blogg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela