healthylifestyles.blogg.se

Quick update

Publicerad 2013-11-23 18:48:22 i Allmänt, Hälsa, Kost, Träning,


 
Mango, äpple och grekisk yougurt och kaffe. Perfekta frukosten! 
 
Inte många minuter som jag varit ledig denna vecka. Tentor, skolarbete, möten, skrivande på min bok, provjobb och listan fortsätter. Älskar att vara busy men denna vecka var lite över gränsen nästan. Är så oerhört trött, antingen börjar vintertröttheten slingra fram eller så är det brist på sömn och allt arbete som satt spår. 
 
Kommer i framtiden i alla fall börja ta D: vitamin piller. Tror egentligen inte på att koststillskott är nödvändigt för många näringsvärden finns redan i maten, men just D vitamin är faktiskt något som inte går att få i sig tillräckligt i kosten.
 
Hoppas allt är fint med er och att ni känner er pigga och glada  :) Funderar på att göra ett inlägg på tips och knep på hur man kan känna sig glad och motiverad under detta kalla och mörka halvår, sägs om det? 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Giovanna - livet på internat

Publicerad 2013-11-28 10:08:55

sv: Hej! Du undrade vart min jacka var ifrån, kolla min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela