healthylifestyles.blogg.se

Våga chansa i livet

Publicerad 2013-11-30 17:55:33 i Allmänt, Egoboost,

 
Om du får ett erbjudande eller chans i livet TA DEN! Ett motto jag tänker börja följa är att man ska ta vara på alla chanser som livet ger en. Varje dag får du en ny chans att vakna upp och leva det liv du vill leva. Gör precis det DU vill. Att vänta på "the right moment" finns inte. Då får du vänta hela livet! Det finns inget rätt moment, utan när världens bästa chans dyker upp framför dina ögon så haffa åt dig den bara och gå in helhjärtat för det. 
 
Sedan gäller det att vara genuin och äkta mot dina medmänniskor. Att bara utgå från dig själv och inte bry dig om dina medmänniskor kommer du inte långt med. Vi byggs upp tillsammans och de du umgås med ska lyfta upp dig inte trycka ner dig. Alla måste bli bättre på att vara glad för andras skull, att vara glad för andras framgång. Det finns ingen mening med att trycka ner andra för att själv lyckas. Då hamnar man i botten i slutändan! 
 
Så kom igen och ta alla chanser livet ger dig. Vänta inte för länge, vänta inte tills det är försent! Men glöm inte att vi lyckas genom att vara genuina mot varnadra. Tryck inte ner folk, de är dina drivkrafter för framgång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela