healthylifestyles.blogg.se

Det fina med hösten

Publicerad 2013-10-26 19:19:00 i Allmänt,

 
Skolan anordnar spookball varje år och vår klass skulle klä ut oss till döda nördar. Haha vissa var verkligen sjukt läskiga och gick all in med fejkblod och allt. Himla kul att alla satsade gärnet och vågade klä ut sig riktigt vågat. Inget superstort fan av just Halloween, men i år blev det lite kul. 
 
Är inne i någon slags fas där mitt humör svänger nåt enormt. Men när jag är på bra humör så lägger jag märke till små (orelevenat egentligen) saker. Som tidigare idag...
 
♥ Solsken efter regn 
♥ Doften och känslan av kyla när kroppen är varm
♥ Kaffe doften från ett Café
♥ Snöra på sig varma kängor (första gången på hela hösten idag)
♥ Tända doftljus
♥ Mysig lugn musik 
 
Och massa fler... Helt obetydliga när man är inne i sitt egna tänk. Men när man faktiskt börjar blir mer medveten och tänker på små saker runtikring en blir man mer glad och glömmer liksom bort om man är på dåligt humör eller bara känner sig nere. Enkelt tips sådär för dig som känner dig ledsen eller arg. Hjälper än att tänka på annat och ändra sitt humör :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela