healthylifestyles.blogg.se

Ideas for my room

Publicerad 2013-10-29 22:42:20 i Allmänt,

 
Vintage/ Luxury/ Romantic/ White/ Golden/ Black details 
 
Det är looken jag hoppas få fram i mitt nya rum. Tycker det är skitkul att inreda och älskar verkligen den här stilen. Känns så lyxigt, mysigt, öppet, ljust och fräscht. Blir förövrigt inte Ikea i morgon pga av miss komunication. Jag och mamma ska i alla fall riva ut hela rummet (inte kul process) har redan börjat lite. Ser inte fram emot det, hehe. Har så jäkla mycket skit i mitt rum. 
 
Har i alla fall en rolig sak att se fram emot på torsdag. Mer om det i morgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela