healthylifestyles.blogg.se

Lata dagar och powerchoklad

Publicerad 2013-10-29 17:19:40 i Allmänt, Hälsa, Kost,

 
Är så himla seg och lat av någon anledning. Inte likt mig som älskar att fara runt och utnyttja dagarna till fullo varje dag. Vaknade upp med ont i nacke och rygg så kanske är bra att jag är lat just idag. Har i alla fall gjort lite nödvändiga saker såsom att beställa studentmössa (it´s getting real) söka jobb genom datorn, kolla in möbler på Ikeas hemisda och planera hur vi ska renovera mitt rum. Ikea i morgon och jag är SÅ taggad, haha. 
 
Har även hunnit med en promenad i solen och bakat en sjukt god såkallad Powerchoklad. Smakar nästan precis som ischoklad fast med nötter i. SÅ himla god! Är nog helt klart det bästa RAW food godiset jag gjort. 
 
Kommer från en HÄR hemsidan och HÄR är receptet jag använde. Skit enkelt att göra också när man inte behöver sätta igång någon ugn. De ska bara stå i frysen i 10 sen är det klart! Kan starkt rekomendera deras hemsida också, finns massa enkla med goda och bra recept på just RAW food. 
 
 Med tanke på mat åt jag även en grym lunch. Matvete med rödbetor toppade med valnötter och honung (den kombom alltså!!) och en stekt cornfile, blandade tomater. Tror jag tänker äta exakt samma i morgon var så sjukt gott!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela