healthylifestyles.blogg.se

Lediga fredag

Publicerad 2013-10-11 12:10:44 i Allmänt,

 
Dagens frukost/ lunch
 
Morning! Härliga fredag med strålande sol, gör den ännu bättre med en ledig dag. Däremot står det mycket plugg och ärendefixande på schemat. Måste fixa tejp till knä och skicka in en tenta i filosofi (och mycket annat) Inte favorit ämnet så måste lägga mycket energi på den uppgiften. 
 
Igår fick jag en riktigt kick! Gav mig ut på en löprunda som gick över förväntan, sprang vilse ett tag men det var bara en kul utmaning, haha. Därefter då jag kom instapplandes helt slut och röd av svett gjorde jag ett styrketräningspass. Låter kanske inte bra i era öron, men hade sån jäkla energi och då slog det mig hur mycket man orkar även fast man inte tror det. Kom över en tröskel igår tror jag. För nu känner jag helt plötsligt att jag klarar allt. Grym känsla att vakna upp med massa energi!! 
 
Fler av dessa pass tänker jag fortsätta med, man måste ge sig själv lite utmaning ibland! 
 
Nu ska jag kicka igång denna dag. Kram så länge. 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-11-04 22:46:10

Åh va gott det såg ut, dreggelvarning :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela