healthylifestyles.blogg.se

Weekend

Publicerad 2013-10-06 22:58:14 i Allmänt, Hälsa, Kost,

 
Några få bilder från helgen. 
 
Haft en fin helg? Jo tackar som frågar, haha. Nej egentligen var frågan till er men kan också svara :) I fredags unnade jag mig en pizza (ja det är okej att göra det ibland) Är inte superstort fan av pizza, men denna fredag vart jag sugen. Kan ni gissa vilken som är min? Den minste, resten av familjens pizza var dubbla sizen. Kan säga att de åt kanske 1/4 av den stora pizzan. Fattar inte hur man orkar så mycket skräp, haha. 
 
Min söndag bestog av morgonpromenad och brunch med familj och en släkting. Om ni har svängarna förbi liljeholmen eller odenplan prova på det HÄR stället. Otrolig brunch för en rätt billig penning! 
 
Kollade precis igenom mina mål från veckan och kom fram till att jag uppnått ALLA mål. Hur sjukt? Det visar verkligen att genom att sätta mål för varje vecka, kan man faktiskt genomföra dom. Trodde inte alls jag skulle göra det, men omedvetet måste jag haft dom i åtanke hela veckan. Så nu sitter jag och finslipar på mål inför next week. Vad det är kan jag visa i morgon. Nu: SOVA° 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela