healthylifestyles.blogg.se

8 September

Publicerad 2013-09-08 13:16:54 i Allmänt,

 
 
 
1. Har börjat simma dagligen, älskar poolen och värmen som fortfarande ligger kvar 3. Fredagstreat 4. Provade en björnpäls på H&M (fejk såklart) 5. Brunch med pappsen i morse. 6. En skymt av Obamas limosin 7. Favoritfrukosten <3 8. Vackra Stockholm 9. Mango och annanas smoothie 10. Lite vardagspepp! 
 
Bilder från min senaste vecka i mat och träningsväg. Fotar såklart inte allt jag gör till vardags blir oftast när jag ska träna eller äta, haha. I veckan har jag provat på olika danskurser och hittat den perfekta kursen för mig! Kommer inte fortsätta på jazzfronten utan prova på feminine vibe, såååå otroligt taggad!! Har även hittat en ny favoritträningsform, nämligen att simma. Kommer ihåg att jag alltid hatat att simma, men något hände och helt plötsligt måste jag ner och simma varje dag, haha. Är så himla glad att poolen fortfarande är varm (mellan 22-25 grader) Idag ska jag ut och njuta i solen samt gå och handla mat. Inte så stora palner direkt, vilket är skönt! 
 
Önskar er en fin söndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela