healthylifestyles.blogg.se

Fredagspepp på en lördag

Publicerad 2013-09-21 10:09:00 i Allmänt,

  
 
 
Hallå! Länge sedan jag stack in nosen på bloggen och skrev något. Har samlat karft och energi genom att hålla mig borta från internet så mycket som möjligt. Se de HÄR klippet så förstår ni kanske varför. Lite läskigt att tänka sig att man idag faktiskt kan sjukskriva sig för digital stress. Menar nu inte att jag har det, men rädlsan kom fram att jag snart hamnar där. Så tog svstånd ett tag! Anyways så ska jag ta tag i bloggen på riktigt igen. (och huuuur många gånger har inte lilla Bodil sagt det?) haha
 
Är så jobbig på det sättet att antingen är det all in eller all out. Kan banne mig inte vara något mitt i mellan. Det är samma med träning, antingen så tränar jag inte ett skit eller så kör jag stenhårt. Höstmål kanske? att kunna nöja sig med att vara mitt i mellan, aldrig lagom dock (hatar det ordet) men mitt i mellan. Inte för mycket och inte för lite helt enkelt! 
 
Tänker lägga upp ett senare inlägg och tipsa om en suuupergod och nyttig chokladfrappe, låter spännande va?! Så stay tuned! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela