healthylifestyles.blogg.se

Happy saturday

Publicerad 2013-09-21 11:41:39 i Allmänt,

 
 
Läxa till mig själv: FOTA MER! 
 
Måste helt klart bli bättre på att fota, så därför tar jag med mig min systemkamera idag. Så himla vackert väder ute. Måste faktiskt ge lite cred till mamma som i fredags gick upp extra tidigt för att stå vid tågstationen och dela ut ekologiska bananer (se bild nummer 1) till alla morgontrötta människor. Visserligen ingick det i hennes jobb, men är ändå sjukt stolt över henne! 
 
Idag ska jag ta tag i livet och gå på utlandsstudiemässa. Ska även dagen till ära handla in träningskläder. Har inte trott på folk som sagt "med snygga träningskläder är det roligare att träna" men oh så fel jag hade. Köpte nya träningstajts här om dagen och kände mig helt plötsligt mycket mer peppad på en löprunda. Något psykologiskt det där! Aja önskar en fin lördag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela