healthylifestyles.blogg.se

Sunday

Publicerad 2013-09-22 18:09:04 i Allmänt,

 
Bara av rent misstag fick jag med en tjej som löptränade i morse på mina första bilder. Träningsbuddy.. haha. Vaknade pigg och utvilad i morse, världens bästa känsla! Har inte haft en sån morgon på många veckor. Så behövde göra mig av med energin och tog en morgon promenad som slutade med intervall löpträning. Hade för mycket spring i bena, så PW räckte inte.
 
Har även hjälpt mamma lite som stog nere i centrum och delade ut gratis kaffe, bananer och kakor. Fuskade på två chokladkakor (kan aldrig motstå choklad) Drack lite svart kaffe och råffade åt mig en banan också :) Nu har jag lite plugg att ta tag i (Kom igen nu motivation) I morgon är jag "ledig" men har ändå massor att göra! 
 
Hörs senare. Kramis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela