healthylifestyles.blogg.se

Te för att balansera kroppen

Publicerad 2013-09-30 12:34:00 i Allmänt, Hälsa, Kost,

 
Nytt Te från Pukka med smak av vanilj, kamomill och olika sorters blommor. Den är hur god som helst och det känns så himla bra för hälsan på något sätt. Den är ekologisk och koffeinfri och jag har hört att det här te märket har många bra teer för hälsan. Sedan har vi min fina kokosolja som jag förövrigt använder till ALLT. Hade det som ansiktsmask igår till exempel, haha. På riktigt så finns det inget godare, bättre eller underbarare än kokosolja. 
 
Även en ny favvo i matväg: Riskakor med mosad avokado och örtsalt. Perfekt som snacks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej alla fina! Namnet är Bodil och åldern är 18. Mina största intressen är att dansa, träna, äta hälsosamt, mode, resor och allmänt bara det fina livet har att erbjuda. På denna blogg får du följa mitt vardagliga liv och jag vill även lägga extra energi på att inspirera för att leva ett hälsosammare liv samt mode som är två utav mina främsta intressen. Brinner även för att hjälpa andra, så om det är något ni funderar kring eller bara vill påpeka så är jag mer än öppen för att svara! :) Många kramar Bodil!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela